پایش و نظارت تیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی سمنان

پایش و نظارت تیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی سمنان

 پایش و نظارت تیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی سمنان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان،  پایش و نظارت تیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولیت آقای مهندس ضرابی رئیس اداره کنترل ناقلین و عوامل بیولوژیک وزارت از مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تاریخ 12/4/1401 آغاز شد و تا 14 تیرماه ادامه داشت.

 در ابتدای این نظارت جلسه ای با حضور اعضای تیم نظارت و پرسنل مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه جهت ارائه عملکرد سلامت محیط و کار دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه مهندس فرجاد باطبی مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه به معرفی حوزه های تحت پوشش دانشگاه و فعالیت های انجام شده توسط پرسنل در سطح شهرستان های تحت پوشش معاونت پرداخت.  سپس برنامه های سلامت محیط و کار توسط تیم نظارت در معاونت بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه تیم پایش و نظارت مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت حضوری از واحد های تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه در شهرستان ها بازدید نمودند.

  • کد خبر : 38561
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *